CÓMO RECLAMAR SE O SEPE NON CHE ABONOU O ERTE?

21. 05. 10

A pesar de que o estado de alarma chegou ao seu fin este domingo 10 de maio, o Servizo Público de Emprego Estatal segue colapsado. O ciberataque que sufriu o pasado mes de marzo que provoco a caída dos sistemas derivo nun novo atraso nos trámites.

Os/as Técnicos/as do SEPE continúan con labores de mantemento para restablecer na súa totalidade o sistema e permitir que a cidadanía poida realizar os seus trámites por internet.

Non cobraches a túa prestación por ERTE?
Se lamentablemente te atopas nesta situación, o primeiro que hai que facer é consultar en que estado se atopa a túa solicitude, para iso tes que dirixirche á sede electrónica do SEPE

Podes realizar a consulta utilizando os seguintes medios:  certificado dixital, DNI electrónico, ou Cl@ave.
Utilizar o sistema de datos de contraste, sendo necesario introducir o NIF ou NIE e os 10 últimos díxitos da conta bancaria que se utilizou para a cobranza da prestación. Por último débese introducir o número de teléfono móbil e os caracteres de verificación de seguridade ( CAPTCHA).

Poderás comprobar en que estado se atopa: aprobada ou segue en trámite. Se está aprobada o SEPE debería realizarche o ingreso, lembra as datas nas que o SEPE realiza o ingreso.

Pero qué pasa cando a miña prestación non aparece nin solicitada.
Nestes casos, o primeiro é contactar coa empresa, que a final de contas, é quen se encarga de solicitar o ERTE. Logo poderemos comunicarnos co SEPE.

No caso de que a nosa empresa presentase toda a documentación de forma correcta, pero pasaron varios meses e seguimos sen recibir a nosa prestación, entón debemos iniciar o reclamo ao SEPE.

Deberás pedir cita previa para acudir ás oficinas do SEPE de forma presencial aquí. Aínda que para iso deberás esperar  30 días desde que solicitaches a prestación, unha vez presentada o SEPE dispón de entre 20 e 45 días para responder.

No caso de non obter resposta algunha por parte do SEPE nese período de tempo, enténdese que a reclamación foi desestimada por silencio administrativo.

No caso de querer seguir coa reclamación xa tería que ser por vía xudicial, polo que deberías consultar cun avogado a túa situación.

Máis información:
O SEPE puxo ao dispor das persoas afectadas un correo electrónico para que poidan solucionar as dúbidas: miprestacion2020@ sepe.es

LEMBRA: Que os correos oficiais do sepe terminan en @ sepe.es.

Tamén podes facelo chamando ao 900 812 400