on 20 Xaneiro 2021
 

Requisitos mínimos:
- Grao medio ou superior en administración e finanzas
- Non é necesaria experiencia
- Dominio de Paquete Office e en especial Excel
- Persoa proactiva, responsable, organizada, con capacidade de traballo en equipo.

O tipo de contrato e remuneración comunicaranse durante a entrevista.

Funcións a desenvolver:
- Atención telefónica
- Xestión e control de almacén e subministracións
- Xestión e organización contable baixo supervisión do responsable de administración

Ofrécese:
- Xornada completa de luns a venres

As persoas interesadas poden remitir o C.V. ao enderezo electrónico: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

on 20 Xaneiro 2021
 

- Para realizar todo tipo de traballos de encofrado na construción.
- Incorporación inmediata.

CONTACTO:
As persoas interesadas poden enviar currículo ao enderezo electrónico: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. indicando no asunto OFICIAL/A DE PRIMEIRA