Responsabilidades:
- Atención ao cliente
- Xestionar as consultas de postventa para garantir a satisfacción do cliente
- Ofrecer información básica sobre mecánica aos clientes que así o necesiten
- Colaborar co equipo de vendas e o equipo mecánico para garantir unha solución óptima
Requisitos
- Coñecementos en atención ao cliente e/o roles de recepcionista
- Coñecementos básicos en mecánica
- Habilidades de comunicación
- Dominio básico de Excel
- Actitude proactiva orientada ao servizo
Ofrecemos
- Unha contorna de traballo dinámico e colaborativo onde a túa experiencia será valorada e recoñecida
- Bo ambiente laboral
- Oportunidades de desenvolvemento profesional e crecemento dentro da empresa
- Salario competitivo
- Horario de 7 a 15 h de Luns a Venres.
- Incorporación inmediata
Se consideras que o teu perfil encaixa co posto non dubides en enviarnos o teu CV actualizado ao email Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. ou presencialmente. Poñerémonos en contacto contigo na maior brevidade posible.
Lembra, en AUSAVIL2 valoramos moito ás persoas con boa actitude, ganas de traballar e enerxía positiva 🤗